vrijdag 30-06-2017 | 12:00
Deze week starten wij met onze klantenservice via WhatsApp. Op werkdagen zijn onze medewerkers bereikbaar via WhatsApp voor servicevragen en vragen over onderdelen.
"Wij zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om onze klanten wereldwijd zo goed mogelijk te kunnen bedienen." zegt Wytze Anema, directeur van WIFO-Anema BV. "Steeds meer klanten benaderen ons via WhatsApp. Het gemak waarmee bepaalde zaken duidelijk worden gemaakt door middel van een foto of een kort filmpje stelt ons in de gelegenheid om nog betere service te bieden. Of het nu gaat om nieuwe onderdelen voor een kantelaar of de afstelling daarvan, via WhatsApp zijn we in staat om direct de juiste service te verlenen. Daarnaast willen wij onze klanten de mogelijkheid bieden om zo eenvoudig mogelijk te communiceren met WIFO, op de manier die zij het prettigst vinden. Naast telefoon, Facebook, Twitter en e-mail is Whatsapp, met wereldwijd rond de 1 miljard actieve gebruikers, daar een logische aanvulling op."
WIFO is op werkdagen via WhatsApp bereikbaar op nummer 06-51823992. U ontvangt een antwoord binnen 30 minuten.
Tweets Follow
WIFO-Anema BV
@wifoanema
22-05-2023RT @FarmTradeApp: 𝗪𝗜𝗙𝗢; ‘𝗭𝗲𝗲𝗿 𝗻𝗮𝘂𝘄𝗸𝗲𝘂𝗿𝗶𝗴 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗳𝗳𝗲𝗹𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗼𝗿 (𝗺𝗮𝗮𝗿) € 𝟮@wifoanema-.’ Premium FarmTrade partner @wifoanema heeft samen met het bedr…
WIFO-Anema BV
@wifoanema
17-05-2023Werken bij WIFO! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als lasser! Dan zoeken wij jou! Bekijk hier de vacature:… https://t.co/zfXTOqaD9Z