Tweets Follow

WIFO-Anema BV

@wifoanema

01-07-2019

Afgelopen week in vaktijdschrift v/d Grond, "een betere verdeling van de plantuien in de rij". Hierin ook de vergel… https://t.co/alxNCs1WCv

WIFO-Anema BV

@wifoanema

05-06-2019

WIFO Werft! Kom jij ons team versterken in de functie van logistiek medewerker? We zien uit naar je reactie! Lees m… https://t.co/HsE3kKylKM

[todo]Nieuws

vrijdag 30-06-2017 | 12:00

WhatsApp WIFO

Deze week starten wij met onze klantenservice via WhatsApp. Op werkdagen zijn onze medewerkers bereikbaar via WhatsApp voor servicevragen en vragen over onderdelen.


"Wij zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om onze klanten wereldwijd zo goed mogelijk te kunnen bedienen." zegt Wytze Anema, directeur van WIFO-Anema BV. "Steeds meer klanten benaderen ons via WhatsApp. Het gemak waarmee bepaalde zaken duidelijk worden gemaakt door middel van een foto of een kort filmpje stelt ons in de gelegenheid om nog betere service te bieden. Of het nu gaat om nieuwe onderdelen voor een kantelaar of de afstelling daarvan, via WhatsApp zijn we in staat om direct de juiste service te verlenen. Daarnaast willen wij onze klanten de mogelijkheid bieden om zo eenvoudig mogelijk te communiceren met WIFO, op de manier die zij het prettigst vinden. Naast  telefoon, Facebook, Twitter en e-mail is Whatsapp, met wereldwijd rond de 1 miljard actieve gebruikers, daar een logische aanvulling op."


WIFO is op werkdagen via WhatsApp bereikbaar op nummer 06-51823992. U ontvangt een antwoord binnen 30 minuten.